PLAYLIST | Ed Sheeran, Photograph

maio 09, 2015

memories


We keep this love in a photograph
We made these memories for ourselves
Where our eyes are never closing
Our hearts were never broken
And time's forever frozen still

So you can keep me inside the pocket
Of your ripped jeans
Holding me close until our eyes meet
You won't ever be alone

Wait for me to come home

Oh you can fit me
Inside the necklace you got
When you were sixteen
Next to your heartbeat where I should be
Keep it deep within your soul

Ed Sheeran, Photograph

Publicações Relacionadas

8 Comentários

  1. Gosto tanto desta música :) Aliás, gosto de quase todas as músicas do Ed ;)

    ResponderEliminar
  2. Já viste o videoclip oficial desta música?? É a coisa maiiiis fofa :')

    ResponderEliminar
  3. Adoro o Ed :) Acho que não há nenhuma música dele que eu não goste.

    ResponderEliminar
  4. Uma música simplesmente fantástica, adoro :)

    http://ummarderecordacoes.blogs.sapo.pt/

    ResponderEliminar
  5. É das minhas músicas preferidas dele!

    ResponderEliminar